60’lı yıllarda
belirlenmiş SONY hedefleri
Vizyonumuz;
İlerlemenin keyfini yaşamak; toplumun yararına teknolojiyi geliştirmek. Bütün dünyada kabul gören ürünler üreteceğiz. ABD pazarına giren ilk Japon şirketi biz olacağız. ABD şirketlerinin başarısız olduğu alanlarda gelişim sağlayacağız (örneğin transistörlü radyo). Elli yıl sonra, markamız en tanınmış markalardan biri haline gelecek; ilerleme ve kaliteyle birlikte anılacak ve “Japonya’da üretilmiştir” etiketi olumlu bir işaret haline gelecek.
Misyonumuz;
Japon ürünlerinin dünya çapındaki kalitesiz imajını kıran şirket haline gelmek.
Temel değerlerimiz;
Japon kültürünü ve ulusal statüyü yükseltmek,
Öncü olmak, arkadan gitmemek; imkânsızı başarmak,
Bireysel beceriyi ve yenilikçiliği geliştirmek
İlerlemenin keyfini yaşamak; toplumun yararına teknolojiyi geliştirmek. Bütün dünyada kabul gören ürünler üreteceğiz. ABD pazarına giren ilk Japon şirketi biz olacağız. ABD şirketlerinin başarısız olduğu alanlarda gelişim sağlayacağız (örneğin transistörlü radyo). Elli yıl sonra, markamız en tanınmış markalardan biri haline gelecek; ilerleme ve kaliteyle birlikte anılacak ve “Japonya’da üretilmiştir” etiketi olumlu bir işaret haline gelecek.
Misyonumuz;
Japon ürünlerinin dünya çapındaki kalitesiz imajını kıran şirket haline gelmek.
Temel değerlerimiz;
Japon kültürünü ve ulusal statüyü yükseltmek,
Öncü olmak, arkadan gitmemek; imkânsızı başarmak,
Bireysel beceriyi ve yenilikçiliği geliştirmek
Akio Morita‘dan tüyolar
Yaratıcılık beklenmeyeni aramaktan ve deneyimlerimizin dışına adım
atmaktan doğar.
Ne kadar başarılı, iyi, zeki ve usta olursanız olun, işinizin geleceği çalıştırdığınız insanların elindedir.
Ne kadar başarılı, iyi, zeki ve usta olursanız olun, işinizin geleceği çalıştırdığınız insanların elindedir.
Detaylı bir market araştırması yerine, çalışmamızı ürün geliştirmeye ve
halkla konuşarak yeni ürünlerimize talep yaratmaya çalışırız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder