22 Aralık 2012 Cumartesi

Philips’in misyonu - vizyonu - değerleri



Sunduğumuz anlamlı teknolojik yeniliklerle insanların yaşam kalitelerini artırmak.
Teknolojinin, yaşamımızın her anına dokunduğu bir dünyada, tüm paydaşlarımız tarafından hayranlıkla izlenen, sağlık bakım, yaşam tarzı ve teknoloji alanlarında lider bir çözüm sağlayıcı olmak.

  • Müşterilerimizi memnun edin
  • Taahhütlerinizi yerine getirin
  • Çalışanlarınızı geliştirin
  • Birbirinize güvenin



Philips’in Stratejisi ve ölçüleri
  • Müşterilerimiz ve pazarın ihtiyaçları doğrultusunda organize olan, insan-odaklı bir şirketiz
  • Tüm faaliyetlerimizde, ürün ve hizmetlerimizde "sense and simplicity" marka vaadimizle paralel hareket edeceğiz ve markamıza yatırım yapmaya devam edeceğiz.
  • Teknoloji, tasarım, tüketici talepleri ve  tedarikçi networklerinde dünya standartlarında yetkinliklere yatırım yaparak yenilikçi çözümler  sunmaya devam edeceğiz 
  • Çalışanlarımızın liderlik yetkinliklerini, yetenek ve şirkete bağlılıklarını geliştirip, kendimizi yüksek  performans kriterlerine göre kıyaslayacağız 
  • Pazar lideri pozisyonlarımızı korumak için büyümekte ve karlı olan, gelişen coğrafyalara yatırım yapacağız. 
  • Sürdürülebilir gelişme ve enerji verimliliği konusunda fark yaratmaya devam edeceğiz
  • İşimizde, yukarıda saydığımız stratejik yatırımları yapmamıza olanak sağlayacak operasyonel  iş mükemmelliği ve kaliteyi sürdüreceğiz 



F Müşterilerimizin Philips’in ürün ve hizmetlerinden mutlak memnuniyet duymaları.
F Çalışanlarımızın potansiyellerini geliştirmeleri ve bunu kullanmaları.
F Yatırımcıların yatırımlarının karşılığını almaları.
F Tedarikçilerin her iki tarafın da daha çok yararına olacak şekilde bizimle çalışmaları.
F Toplumun, yaşam kalitesine yaptığımız katkıları takdir etmesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder