22 Aralık 2012 Cumartesi

DELL BİLGİSAYAR VE MÜŞTERİ






v Başından sonuna kadar, bizim bütün işimiz-tasarımdan imalata kadar-müşteriyi dinlemeye, müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya ve müşterinin istediklerini teslim etmeye odaklıdır.
v Müşteri ihtiyaçlarıyla sürekli temasta olmak her zaman önemlidir. Fakat ihtiyaçlar değişirken –bu genellikle ekonomik bir kriz içindeyken oluyor- bu daha da önemlidir. Bu ihtiyaçları herkesten daha fazla anlamak istersiniz.
v Müşteri ile kurulan ilişkinin doğal bir getirisi olarak, doğrudan model, hangi piyasa olursa olsun piyasanın eğilimini ve doğru müşteriye doğru teknolojiyi sunma imkânı sağlıyor. Doğrudan model şirketimizin bel kemiğidir ve şirketin büyümesini buna borçluyuz. Bu model ortacıları saf dışı bırakmaya dair basit bir düşünceden çıkmıştır.
v Dağıtım teknolojisinin maliyetini azaltan bir sektörün içindeyiz. Bunu yapmak için, tedarikçi ve müşterilerimize daha da yakınlaşıyoruz.
v Pazarlama müşterilerimizden ziyade bütün piyasadaki müşterilerimizle başlar. Güçlü bir işletme bile % 30’dan fazla payı piyasada nadiren bulur. Bu demektir ki müşterilerin % 70’i başkalarından alışveriş yapıyor. Yine de birçok işletme veya sektör bu & 70’in üzerine çok az düşer.
v Mümkün olduğu kadar işi internete kaydırın ve “makineden makineye” iş oranını artırın.
v Mümkün olduğunca erken bir zaman içinde müşterileri sürece dâhil edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder